Bez kategorii

Walka z Cyfrowym Polsatem

 

Walka z CyfrowymPolsatem

 

To jest właściwie temat dla Małgosi Piekarskiej, która naswoim blogu opisuje absurdy. Absurdy i mnie dotykały, tyle że udawało mi się patrzećna sprawy filozoficznie.

Z Cyfrowym Polsatem nic mi się nie udaje.

Od 29 listopada minionego roku próbuję rozwiązać umowę.Niestety, jest to walka z wiatrakami. Pismo, które w tej sprawie wysłałam pocztąpoleconą dziwnym trafem zaginęło. Polsat go rzekomo nie otrzymał, no cóż,zdarza się. Złożyłam reklamację na poczcie, która w ciągu tygodnia rzeczzbadała i przysłała mi odpowiedź, z której wynikało, że pracownik Cyfrowego Polsatuodebrał mój list 2 grudnia 2010 roku. Wysłałam więc kolejny list za zwrotnympotwierdzeniem odbioru. Mija piąty tydzień i nie mam odpowiedzi. W tzw.międzyczasie złożyłam 2 reklamacje telefoniczne, na które również nieotrzymałam odpowiedzi.

Wreszcie ktoś do mnie zadzwonił.

Odetchnęłam z ulgą, licząc na rychłe zakończenie sprawy.

Miły pan zadał mi konkretne pytanie: – Dlaczego rezygnuję zumowy?

Dodam, że zrezygnowałam zgodnie z przysługującymi miuprawnieniami. Zeźliłam się, bo niby dlaczego mam się tłumaczyć ze swoich chciejstw.

 – Dlaczego? – upiera sięasertywny pan, nie bacząc na moją złość.

 – Jeśli pani jestniezadowolona z poprzedniego pakietu, to mamy dla pani inne propozycje.

Rozłączyłam się czym prędzej, by sobie nie opluć telefonu.

Przecież właśnie dlatego rozwiązuję poprzednią umowę,ponieważ w listopadzie 2010 roku kupiłam inny pakiet i na co mi dwa, do diabła?

Ale tego w Cyfrowym Polsacie nie wiedzą, bo tam każdy sobierzepkę skrobie.

No, ale cóż to jest naprzeciw Wieczności.

in / 134 Views

11 komentarzy

  • ~E. 3 lutego 2011 at 18:46

    Do moich rodziców co dwa dni dzwonią z Netii, czy nie chcielibyśmy abonamentu :DTaka ich praca, co zrobić.pozdrawiam :))

    Reply
  • ~gość 3 lutego 2011 at 21:05

    miałam bardzo podobną sytuację z netią , sprawa skończyła się w końcu dzięki interwencji pani rzecznik praw konsumenta

    Reply
  • ~Maryjka 4 lutego 2011 at 10:01

    Ja też jestem w trakcie wypowiedzenia. Pani z CP też była miła po swojemu, a ja uparta + miła po swojemu. Więcej nie zadzwoniła. Czekamy na reakcję przeciwnika. Niestety wyszłam z siebie, a ponieważ nagrywają rozmowy, to też słuchają mojej wypowiedzi i im chyba to wystarczy.

    Reply
    • ~Marta 4 lutego 2011 at 17:46

      Maryjko, oni chyba od razu kasują te niepochlebne opinie, bo – niestety- powiedzialam im wszystkie brzydkie slowa, jakie znam, z nadzieją, ze to się nagrywa.

      Reply
  • ~krycha 4 lutego 2011 at 13:32

    Witam w klubie! Mieliśmy podobną sytuację, jak chcieliśmy zrezygnować( zgodnie z ich regulaminem ) z telefonu stacjonarnego TP. Pozdrawiam, K.

    Reply
  • ~marcinwlodnynie 4 lutego 2011 at 14:18

    gdyby cyfrowy polsat mial jakakolwiek obecnosc na social media typu FB, link do Twego blogowego wpisu, Marto, by podzialal od razu.

    Reply
  • ~kasia.eire(www.zbabskiejperspektywy.blogspot.com) 4 lutego 2011 at 19:50

    O tym pewnie można by bez końca, jak też o innych umowach z operatorami sieci. Tez mialam przeboje, tyle, ze z inna platformą. Ech, szkoda gadac

    Reply
  • ~dziewczynalenina.blox.pl 7 lutego 2011 at 20:15

    Ha, na szczęście z tym nie mam problemów, zwykle kiedy staje u mnie na progu jakiś naciągacz, raczę go ciekawostką, która budzi większy podziw i zaskoczenie, niż wszelkie wypasione formaty nadawania telewizji, czyli stwierdzeniem, że telewizora nie posiadam. Wspaniałe uczucie patrzeć na nich i widzieć, jak na twarzach maluje się niedowierzanie. A co do całej sprawy, to z reguły, mając problemy z jakimikolwiek reklamacjami, po trzech tygodniach bez odpowiedzi oddaję sprawę do rzecznika praw konsumenta, szkoda nerwów na to wszystko.

    Reply
  • ~gg 10 lutego 2011 at 15:09

    naprawdę macie problemy a blog do likwidacji dno….

    Reply
  • ~Urszula 11 lutego 2011 at 18:53

    My mieliśmy podobną sytuację z Cyfrą+. Doszło nawet do straszenia nas komornikiem za zapłacony już abonament, który w zasadzie nie powinien byc zapłacony. Ciągnęło sie to ponad rok i teoretycznie nie ma zakończenia. Współczuję Pani bo pewno się znów odezwą.

    Reply
  • ~ernestandrzej 22 lutego 2011 at 22:55

    Pani Marto! Te problemy ma nie tylko Pani. Oni nas po prostu “olewają”.delikatnie mówiąc. Niech się Pani pocieszy, że nie jest to jedyna stacja, która tak się zachowuje. Jest jeszcze-między innymi- ERA i wszystkie pozostałe. Kochają nas do podpisania umowy,a potem?. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że nie ma na nich siły. Robią co chcą i to wszystko zgodnie z prawem. Doczekaliśmy się prawa, że ho, ho.Trzeba dwa lata się pomęczyć i zmienić na innego operatora. Tylko konia z rzędem, kto powie na jakiego.Ślę pozdrowienia i witam w klubie nabitych w butelkę.

    Reply
  • Napisz swoją opinię

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.